- نکات امنیتی
- سایت کارگزاری بانک ملی با استفاده از پروتکل امن SSL به مشتریان خود ارائه خدمت نموده و با آدرس https://bmibourse.ir شروع می شود.
- لطفاًً پیش از ورود هرگونه اطلاعات، آدرس موجود در بخش مرورگر وب خود را با آدرس فوق مقایسه نمائید و در صورت مشاهده هر نوع مغایرت احتمالی، از ادامه کار منصرف شده و موضوع را با پشتیبانی باشگاه در میان بگذارید.
- برای حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خود، حتی المقدور از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید. هرگز اطلاعات حساب کاربری (نام کاربری و رمز عبور) خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
- پس از اتمام کار با سامانه، حتما بر روی دکمه خروج از سامانه کلیک نمایید.
- ورود به باشگاه به منزله قبول قوانین و مقررات منشور کارگزاری بانک ملی می باشد.
- مطالعه قوانین و مقررات باشگاه مشتریان
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی و اعضاء این باشگاه، تابع قوانین ملی الکترونیکی و جرایم رایانه ای و سایر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشند.
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی اختیار دارد تا تغییرات مورد نظر خود را در ضوابط و مقررات باشگاه اعمال و به محض درج در سایت، اجرایی نماید. بر این اساس تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی تغییرات یاد شده، سایت باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی بوده و تمامی اعضاء ملزم به مطالعه و پیگیری اخبار و اطلاعیه های صادره می باشند.
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی این اختیار را دارد تا درباره حذف و یا کاهش امتیاز کاربرانی که پس از عضویت در باشگاه در یک بازه زمانی مشخص طبق قوانین اعلامی باشگاه، فعالیت ننمایند، تصمیم گیری نماید.
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی این اختیار را دارد تا درخواست متقاضیانی را که جهت عضویت در سایت رسمی باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی ثبت نام نموده اند بررسی و در خصوص پذیرش و یا رد آنها تصمیم گیری نماید. بر این اساس پذیرفته شدن افراد در باشگاه مشتریان، محدودکننده اختیارات باشگاه در رعایت ضوابط و مقررات نبوده و هرگاه هر یک از اعضاء از مقررات باشگاه عدول نماید، باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی این اختیار را دارد تا بدون اعلام قبلی با حذف تعهدات و امتیازات اعطائی، درخصوص عضویت ایشان تصمیم گیری نماید. در این صورت افراد یاد شده به طور قطع و غیرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضی را نسبت به تصمیمات باشگاه از خود سلب مینمایند.
- هر کاربری که دارای کد کاربری و کلمه عبور در سایت باشد در قبال هر فعالیتی که بتوان در بخش کاربری انجام داد مسئول بوده و این مسئولیت شامل درج هرگونه محتوا اعم از درج متن و عکس, فیلم و ... می باشد. ضمناً استفاده از محصولات دیگران به نام خود نیز غیرمجاز بوده و ثبت لینک به هر سایت ممنوع می باشد.
- هرگاه برای باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی محرز شود که فعالیت های صورت پذیرفته توسط اعضاء که منجر به کسب امتیاز شده است، به صورت صوری و از روش هایی مغایر با روش های تعریف شده در قوانین باشگاه باشد، باشگاه کارگزاری بانک ملی اختیار دارد که بدون اعلام قبلی از ادامه فعالیت آن دسته از اعضاء در هر مرحله ای که هستند (انتخاب پاداش نقدی، تسهیلات، قرعه کشی ها و … ) ممانعت به عمل آورده و یا در خصوص حذف تعهدات و امتیازات اعطایی جهت عضویت و یا لغو عضویت ایشان تصمیم گیری نماید. در این صورت افراد یاد شده به طور قطع و غیرقابل عدول حق هرگونه ادعا و اعتراضی را نسبت به تصمیمات باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی از خود سلب مینمایند.
- جوایز موجود در باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی پس از احراز هویت و مطابقت مشخصات با اطلاعات پروفایل مشتری به وی اهدا می شود . مسئولیت برگشت کالای درخواستی، ناشی از ارائه آدرس پستی ناصحیح با توجه به ثبت نام اولیه مشتری و همینطور تایید مجدد آدرس پستی در پنل مشتریان بر عهده مشتری می باشد.
- شرکت کارگزاری بانک ملی و واحد باشگاه مشتریان هیچگونه مسئولیتی نسبت به گارانتی، وارانتی یا خدمات پس از فروش و تمام مسایل مرتبط به کالای ارسالی ندارد و گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاها به عهده شرکت گارانتی دهنده می باشد. مشتریان درخواست دهنده کالا, هیچ گونه ادعایی نسبت به قیمت کالا و مقایسه آن نسبت به کالاهای موجود در بازار ندارند و تمامی کالاها طبق سیاست های شرکت قیمت گذاری و ارسال می گردند.
- تصاویر کالاها و محصولات در باشگاه مشتریان به جز در موارد استثنا تزیینی می باشند و به دلیل نوسان قیمت کالاها و محصولات طبق امتیاز درخواست شده؛ کالا یا محصولی در همان دسته تهیه و ارسال می گردد.
- درصورت بروز مشکلات فنی، قطعی، کندی سرعت، فیلترینگ اینترنت و … ایجاد محدودیت در دسترسی به وب سایت، باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی حتی الامکان تمامی تلاش خود را جهت رفع مشکل و کسب رضایت اعضاء محترم باشگاه مشتریان به کار خواهد گرفت؛ لیکن باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال ادعاها و مشکلات احتمالی بوجود آمده را نمی پذیرد.
- معیار محاسبه امتیاز در باشگاه مشتریان، بر اساس تاریخ به روز رسانی امتیاز مطابق با تاریخ کسب امتیاز و نه تاریخ تراکنش انجام شده می باشد. لیکن باشگاه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال تراکنش هایی که در قبل از بازه انتخاب پاداش انجام شده اند و امتیاز آن ها پس از اتمام بازه بروزرسانی شده باشد، ندارد. شایان ذکر است به روز رسانی و رسیدگی به امتیازات، درخواست ها و ...در اختیارات باشگاه می باشد.
- خدمات و محتویات این پایگاه براى استفاده اعضاء باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه اینترنتی متعلق به کارگزاری بانک ملی است و توسط قوانین بین المللی کپی رایت محافظت می گردد. همچنین هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت. هرگونه استفاده از محتویات، نقل قول از محتویات پایگاه اینترنتی برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیرتجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی هیچ مسئولیتی در برابر وب سایت هایی که ممکن است از این وب سایت به آنها لینک داده شود ندارد.
- استفاده از محصولات و خدمات این سایت منوط به رعایت مقررات و ضوابط سایت است و تبلیغ یا فروش هرگونه محصول که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و یا موجب شکایت از شرکت خارجی گردد در سایت غیر مجاز می باشد. این سایت از استانداردهای ملی الکترونیکی B2C تبعیت می کند و استفاده از آن در کاربردهای دیگر مجاز نمی باشد.
- باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی در هر زمان و به هر نحو امکان دخل و تصرف در امتیازات باشگاهی مشتریان را در صورت صلاحدید بعد از وضع قوانین مورد نظر در وب سایت، دارا خواهد بود.
- با توجه به قانون باشگاه مبنی بر عدم استفاده از بیش از یک پکیج اعتباری (رایگان یا غیر رایگان) بطور همزمان، اعتبارات (رایگان یا غیررایگان) بصورت یکماهه یا ۲ماهه بوده که در صورت اتمام موعد اعتبار قبلی مشتری میتواند درخواست مجدد برای دریافت اعتبار جدید را ثبت نماید.
- در پایان هر فصل، سطوح مشتریان بدون حذف تی بی کوین های کسب شده به سطح اول (طیف قرمز) باز می گردد.
- در صورت وجود ابهام در روش های کسب امتیاز و یا داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد در خصوص باشگاه مشتریان کارگزاری بانک ملی، میتوانید با یکی از روش های ذیل با ما در تماس باشید:
- ثبت در بخش درخواست پشتیبانی باشگاه
- ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی club@tbrk.ir
- تماس با 24853000 داخلی 111 و 110