خط مشی شرکت کارگزاری بانک ملی ایران
شركت كارگزاری بانك ملی ايران (سهامی خاص ) ارائه دهنده خدمات كارگزاری در بورس اوراق بهادار و کالا با استقرار سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 : 2008 با محور قرار دادن افزايش سطح فعاليت های كارشناسی پرسنل و بهبود مستمر فعاليتهای خويش ، اهداف مشخص شده زير را مد نظر قرار داده است :
- جلب اطمينان و افزايش هرچه بيشتر رضايت مشتريان در كليه خدمات مورد ارائه
- ارتقای سطح دانش و مهارتهای نيروی انسانی
- افزايش فعاليت های ورود به بخش های جديد بازار سرمايه
- افزايش تنوع ارائه خدمات به مشتريان
در همين راستا مديريت ارشد سازمان با تعهد به رعايت كليه الزامات قانونی در قالب فعاليتهای گروهی و تيمی دستيابی به اهداف فوق را در جلسات مديريت مورد بررسی قرار داده و جهت اعتلای سيستم مديريت كيفيت شركت ، در صورت لزوم بازنگری مورد نياز را اعمال می نمايد .
